Monday 9 January 2012

berakhir dan bermulanya sesuatu....

belog ni....sebenarnya..untuk mengisi kekosongan masa dan waktu....setelah ditinggalkan...huhu...
umum mengetahui....pertunangan aku with dia...dah putus...officially bulan 7 ritu....a few months before tarikh sepatutnya kami bernikah....namun....saya sejujurnya tidak menyalahkan sesiapa...kerana dia antara lelaki terbaik yang pernah muncul dalam hidup saya....ahaks.....!

1.kenapa putus??
-tiada alasan yang spesifik....mungkin kerana terlalu banyak tekanan nak buat persiapan....dicampur sedikit cemburu...sedikit ego...dan bunga2...serta2 kumbang2 pengacau lainnya...hehe....

2.siapa putuskan??
-cer teka....cer teka...hehe??

3.bergaduhke??
-awal-awal tu gaduh la jugak...tapi seiring masa berlalu...rasa macam buat apa membenci dan memusuhi kan...tidak mungkin kita mencintai andainya ada benci dalam hati.....walllla......

ok....sekarangni...pintu hati tertutup sikit...jenuh aku mendengar manisnya kata cinta...lebih baik sendiri.....lalalala...haha...

sejujurnya....aku tidakkan mampu melalui saat sakit ini sendiri....6 bulan kulalui...cukup sakit...cukup payah...sampai beratpun turun berkilo-kilo...bukan senang melepaskan seseorang yang cukup kita sayang...kita harapkan menjadi imam....namun mahu @tidak harus kuakui...buat masa ini dia bukan milikku.....cinta tidak semestinya bersama jodoh....dan untuk melalui saat-saat sakit itu....banyak sebenarnya pengalaman...kekuatan...dan hikmah yang TUHAN beri....

sebillion penghargaan untuk ayah...mama..nenek...dan adik2....yang sedaya upaya menjaga hati kecil ini....mendiamkan diri bila soalan-soalan menjeruk rasa diaju oleh orang sekeliling....terima kasih buat adik gemuk saya....uda...yang sebulan duduk rumah along...temankan...masakkan....basuhkan baju....jagakan along...terima kasih untuk saat sangat pedih tiap-tiap hari berbuka seorang diri berteman airmata...huu..terima kasih..buat adik lelaki kesayangan yang sanggup pergi meeting,jumpa customer..pergi dating....tanpa meninggalkan along...sampai ke teluk cempedak dibawanya aku...walaupun dia sedang bekerja sebenarnya...terima kasih buat kak dek...yang setiap masa anta mesej entah apa-apa....menghibur hati along....'tertelan ulat bulu masak asam??'haha...terima kasih buat makcik2..yang tak sabar-sabar rekmenkan oranglain...sampaikan saya tak angkatpun...haha...terlalu awal mungkin...

semillion terima kasih buat teman-teman yang dinugerahkan ALLAH di saat sukar itu...buat NUR FAZILAH yang sudi ajak join pergi melaka...sudi teman tidur di rumah aku...yang sudi layan aku menangis merapu.....thanx a lot mek....buat teman2 baru anugerah TUHAN di kala terjadinya kejadian terteruk ini....NURUL ASHIKHIN....SITI ALAWIAH....SITI SALWA...DAN TAK LUPA MAIZATUL AKMA...banyak pengalaman dan kehidupan baru tercipta bersama korang.........sangat enjoy!!juga buat SYAZWANI DAN NUR KHAMISAH......teman tumpang rumah untuk tido...dan teman ronggeng sejati...buat MUHAMMAD AIDIL...MOHD ZABIDI AMRI...MOHD JOHARI..MOHD AIZAT...HISHAM....MUHAMMAD AZHAR...terima kasih korang...layan aku merapu-rapu....tolong teman aku kemana-mana...dengarje aku bebel-bebel...mengulang cerita entah berapa ratus kali...haha......tanpa kalian tidak mungkin aku jadi kuat secepat ini.......thanx a lot kalian...

tak lupa buat family sebelah dia yang tak pernah menyalahkan saya...dan memberi kata-kata semangat serta dorongan....

SAYANG KORANG SEMUA KETAT2LAH.



1 comment:

  1. sape SITI SALWA tue ???
    nama cam nama i jer,kembar kot....kim salam kt dia ek...kekekkee

    ReplyDelete